همشهری آنلاین: رئیس جمهوری اعلام کرد: امروز ایران یک کشور دارای مدیریت سوخت هسته‌ای است و باید دنیا این جایگاه جدید را بپذیرد.

به‌گزارش ایرنا، دکترمحمود احمدی‌نژاد روز چهارشنبه 7 آذر در پایان جلسه هیئت دولت در جمع بسیجیان نهاد ریاست جمهوری در سخنانی افزود: ملت ایران در کنار سایر ملت‌های برخوردار از انرژی هسته‌ای دنیا نشسته و جای خود را باز کرده است.

رییس جمهوری تاکید کرد: بدخواهان هسته‌ای ملت ایران با زبان خوش این امر را بپذیرند، اگر نپذیرند، باید تبعات آن را بپردازند.

رییس جمهوری با بیان اینکه ما اهل گفتگو هستیم و با دیگران تا هر جایی که دلشان بخواهد گفتگو می‌کنیم، تصریح کرد: بدخواهان ملت ایران از رو به رو شدن با این ملت ضرر می‌کنند.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه به خاطر ایستادگی ملت ایران محاسبات عالم امروز دستخوش تحولات اساسی شده است، افزود: امروز دیگر این رویه نیست که کسی به نام ابرقدرت بخواهد موضوعاتی را برای دیگران دیکته کند، بلکه امروز معادلات جهانی عوض شده است و برکات بیشتر ایستادگی ملت ایران در آینده در جهان ظهور و بروز خواهد کرد.

رییس جمهوری خطاب به بدخواهان ملت ایران توصیه کرد که پیروزی هسته‌ای ملت ایران را به کشمکش جدید تبدیل نکنند و از موضوع هسته‌ای عبرت بگیرند و تصمیم خود را اصلاح کنند.

احمدی‌نژاد افزود: اگر آنها خیال می‌کنند که از مسیر دیگری می‌توانند با ملت ایران رو در رو شوند و موضوع جدیدی را بر پا کنند، بدانند که این دفعه شکست آنها سریعتر و گسترده‌تر خواهد بود.

رییس جمهوری خاطر نشان کرد: امروز برخی کشورها که تا دیروز ما را از خطر حمله بدخواهان هسته‌ای می‌ترساندند، در گفت و گو با ما اعلام می‌کنند که درود بر شما و ما از شما ممنون هستیم چرا که شما با این کارتان راه تغییر مناسبات جهانی را باز کردید.

کد خبر 37790

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز